Reklama w przeglądarce Google

Reklama Google Ads w sieci wyszukiwania Google to podstawowa i nadal dominująca forma reklamy oferowana przez giganta z Moutain View. Nic dziwnego, wyszukiwarka Google jest dla wiekszości uzytkowników internetu najważniejszym sposobem wyszukiwania informacji. Z punktu widzenia biznesu pozycja strony internetowej w wyszukiwarce Google jest kluczowa dla osiagnięcia sukcesu. Najbardziej ekonomicznym sposobem jest osiąganie pozycji w TOP 3 w sposób organiczny (bez opłat). Jednak nie jest tajemnicą, że Google zawsze będzie premiowało reklamodawców rezerwując dla nich pierwsze kilka miejsc w wynikach wyszukiwania. Badania wykazują, że 3 miejsca zyskują od 10 do 40 razy więcej kliknięć niż strona na pozycji 10. W praktyce może to oznaczać 40 klientów do 1. Dlatego warto być pierwszym i my Wam w tym pomożemy.

Dla kogo są przeznaczone reklamy Google Ads w sieci wyszukiwania Google? Dla (prawie) wszystkich!

Dlaczego dla prawie wszystkich? Ponieważ są treści, przeważnie kontrowersyjne, które reklamy w Google nigdy mieć nie będą. I dobrze. Niemniej jednak niezależnie od tego czy prowadzisz zakład fryzjerski, aptekę, usługi budowlane, architektoniczne, czy sprzedajesz specjalistyczne urządzenia dedykowane klientom biznesowym lub prowadzisz dział marketingu potentata w swojej branży, reklama w wyszukiwarce Google jest dla Ciebie.
Dlaczego? Ponieważ z wyszukiwarki Google korzysta 96% użytkowników internetu w Polsce. Tutaj są właśnie Twoi klienci. Tutaj szukają konkretnych produktów, informacji lub inspiracji i od Twojej obecności w tym miejscu, o ile nie działasz na bardzo wąskim rynku lokalnym, zależy sukces Twojej firmy. Jeżeli Twoja strona internetowa jest daleko poza TOP 3 wyszukiwania, a nawet pomimo to, że jest na szczycie wyszukiwarki, warto jest poważnie rozważyć możliwość reklamy w wyszukiwarce Google. Co więcej musisz mieć świadomość, że Google daje możliwość profilowania reklamy pod względem geolokalizacji, a także zainteresowań i zachowań klientów. Dzięki tej reklamie możesz podbijać nowe rynki, także poza granicami kraju!

Skontaktuj się z nami. Przygotujemy dla Twojego biznesu najbardziej optymalną kampanię i będziemy pracować nad tym, aby zysk z niej był jak największy.
Image
Ilość użytkowników wyszukiwarki Google w Polsce:
96% użytkowników internetu
Główne zalety reklamy w wyszukiwarce Google:

Najwyższa pozycja w wynikach wyszukiwania
Płacisz tylko za wynik (kliknięcie)
Możesz dotrzeć do prawie 100% swoich klientów
Możliwość targetowania reklam na określone osoby
Geotargetowanie - reklama w dowolnej lokalizacji w Polsce i na świecie
Inteligentna reklama na słowa kluczowe
Atrakcyjne, wyróżniające formy reklamy

Image
Image

Przykłady zastosowań reklam w wyszukiwarce Google

Przychodnia lekarska

Przykład możliwości reklamy Google Ads w wyszukiwarce Google zarówno dla małych, prywatnych gabinetów jak i dużych przychodni lekarskich czy szpitali.
Kampanię promocyjną przychodni lekarskiej ustalamy ze szczególnym uwzględnieniem specjalizacji lekarzy w niej przyjmujących. Zasięg promocji ustalamy w zależności od wielkości miejscowości, w której się znajduje oraz w oparciu o dane klienta o miejscu zamieszkania dotychczasowych pacjentów. Jeśli specjalizacja lekarzy jest rzadko spotykana, rozszerzamy zakres zasięgu reklamy dotyczącej danej specjalizacji. W przypadku specjalizacji dziecięcych reklamę adresujemy do osób, które wykazują zainteresowanie tematyką parentingową oraz zakupami artykułów dziecięcych.

Frazy wyszukiwania ustalamy o prognozy dostępne w narzędziach Google Ads. W reklamach uwidaczniamy numer telefonu, który ułatwi szybką komunikację pacjenta z przychodnią. Wskazujemy również inne specjalizacje lekarzy przychodni pokazując tym samym zakres usług.

Kancelaria prawna

Przykład możliwości reklamy w wyszukiwarce Google dla kancelarii prawnych i innych jednostek świadczących usługi prawne
Promocję kancelarii prawnej w wyszukiwarce Google ustawimy w lokalizacji odpowiedniej do obszaru świadczenia usług. Jeśli usługi są kierowane do klienta lokalnego, to reklama będzie kierowana do potencjalnych klientów w obszarze kilkudziesięciu kilometrów od siedziby biura. Jeśli będą to natomiast klienci korporacyjni, to reklamę będziemy kierować na miejscowości, z których mogą wyszukiwać potencjalni klienci. 

Frazy kluczowe zostaną ustalone według specjalizacji kancelarii oraz planera słów kluczowych Google. Dla jak najlepszej optymalizacji kampanii, powinna być prowadzona w sposób ciągły conajmniej przez kilka miesięcy. Dla wzmocnienia sprzedaży wykorzystamy możliwość realizacji kampanii remarketingowej.

Firma spedycyjno-transportowa

Przykład możliwości reklamy Google Ads w wyszukiwarce Google dla firm spedycyjnych i transportowych działających na rynku polskim i miedzynarodowym
Obszar, na którym prowadzona będzie kampania promocyjna Google Ads w wyszukiwarce Google firmy transportowo-spedycyjnej, zależeć będzie od rynku, na którym działa firma. Kampania z jednej strony wzmocni działania i wizerunek firmy na rynku dotychczasowym, z drugiej natomiast pozwoli na szybkie zdoby klientów z pozostałych, wyznaczonych obszarów.

Opcja promocji w innych krajach europejskich, ale też na innych kontynentach, pozwoli na zyskanie cennych klientów zagranicznych. Aby uniknąć pustych kliknięć możemy zastosować bardzo wąskie targetowanie na konkretne ośrodki miejskie czy przemysłowe. Natomiast narzędzia Google do planowania słów kluczowych pozwolą określić, jakie frazy są szczególnie często wyszukiwane i skupić się na ich promocji.

Chcesz z nami porozmawiać o możliwościach
lub zlecić nam poprowadzenie kampanii?